Tuesday, May 5, 2009

Cinta Pandang Pertama

Ya... Disini telah berjaya dibuktikan bahawa Laici telah berjaya memikat hati cendol.. Mereka berdua mula bercouple selepas pertemuan pertama mereka di bekok.. Lihatlah betapa mesranya mereka ini..



Kesnye macam nih.. Semenjak2 nih.. aku selalu perasan yg Laici nih suka masuk bilik Cendol sorang2... aku dengan rasa pelik mula la menjalankan siasatan sambil dibantu seorang photographer yg sexy iaitu Tori... Biasanya Cendol lepak bilik sorang2 tapi kerap kali aku melihat Laici menyelinap masuk bilik Cendol tengah2 malam.. Dia budget aku tak perasan le.. So pada satu malam nih, Tori berjaya mengambil gambar mereka berdua di dalam bilik... Baring sama2 gitu...



Tapi masalahnye time tori amik gambar tu... diorang sempat cover.. sebenarnye time tu dieorg tengah melakukan aksi2 panas.. Namun disebabkan kehadiran tori.. Laici terus menyambar PSP di sebelah beliau utk meng'cover' kelakuan tersebut.. Cendol plak sempat sambar sejadah letak kat lutut dia...Apsal tah.. konon nampak baik la tu... hahaha... Sebab tu kalau korang tgk.. Cendol tu rapat sgt kat leher Laici.. Tah apa le dieorang buat sebelum tu... korang pikir2 la sendiri.. takkan la tak tau kot..





weh laici n cendol... insaflah kamu... pompuan banyak kat luar tu weh.. ke nak aku rekomen kan amoi jiran sebelah rumah tu? Korang kan leh citer masalah kat aku.. aku open... jgn risau le..

4 comments:

badek_gonzalez said...

perghhhh
ape nak jadi ngn org skang???
huhu

Na Shari said...

Ish...biar betu?

Bob said...

Tak la... main2 jerk

rahmat said...

ak x bsalah weh...
ko nk kne ni c..
jaga ko
haha