Sunday, April 19, 2009

Terlalu Rajin

Aku tak tau la diri aku nih seorang mahasiswa yg rajin.. sampai la satu hari setelah penat aku berjalan ke DSP (dewan sri peria) utk menuntut ilmu dengan hati riang gembira sampai berkuah ketiak aku nih.. ni yg aku dapat jumpa...
"eh... apsal tunggang terbalik meja nih" kataku sinis

"cantiknya susunan kerusi dan meja" kataku dengan nada yg formal

"apsal takde org eh??" otak aku mula berpikir..


Kelas cancel la siot...
Terima kasih rakan2 ku yg save credit utk awek2 jerk... mentang2 aku jantan... korang tak msg aku pown eh... takpe2..
Tapi sekurang2 nye aku dapat gak la berpeluh dalam sebaldi dua...
bangsat... cis2












2 comments:

PHIRDOTE said...

hahahah..terbaek la ko pn da bkk blog..mari menaip sakan luahkan persaan..hehe

Bob said...
This comment has been removed by the author.