Friday, April 24, 2009

Lip Sync ketika kebosanan melanda...

Ok... ni aku rasa post terakhir sebelum aku berjuang utk hari ahad nih... Adeh2.. seram sejuk aku memikirkanya.. ahh lantak2.. so... ni merupakan video yg dirakam tahun lepas.. aku check2 hp aku ... rupe2 nye bersepah2 video aku rakam.. Nanti kalau ada masa aku post le video2 yg lain..
Tau apa itu lip sync.. lip sync adalah search kat google n baca sendiri.. haha.. So ini antara video lip sync yg selamat dirakam.. aku pon ada gak tu... dah leh berlakon dah.. kalau2 ada director yg tgh baca blog aku ni.. toksah malu2 nak jemput aku berlakon.. contact semua ada kat profile tu... sila2... jgn malu2..

Time ni baru pas final.. last year.. 2008... tataw dengan sukarela memberi tunjuk ajar cara2 utk ber lip sync..

Sori la kalau video nih senget.. aku malas nak edit.. malas... malas... malas... Yang penting bakat terpendam tu.. haha