Tuesday, October 7, 2008

Raya, Raya dan Raya


Akhirnya raya telah tiba. Memang la tak dinafikan ini hari yang ditunggu oleh semua orang. Aku macam raya2 yang lepas balik kampung parents kat pontian ngan Batu Pahat. Tapi rasanyer raya kali ni kurang meriah pasal abang aku yang kedua tak dapat balik beraya. Tapi bukan sebab tu jer..

Biasanyer sebelum raya kiteorang berkumpul dulu kat rumah parents aku. Yang dapat datang raya pertama tu cuma abang aku yang sulong.. Tu pon pasal dia duduk dekat ngan kampung. Abang aku yang ketiga pon dapat jumpa raya ketiga kat kampung Batu Pahat. Time tu abang aku yang first dah kene balik pasal kene kerja. So tak dapat la kiteorang satu family berkumpul serentak.. Memang agak kecewa la jugak.

Tapi nak wat camner, orang kata dah takdir. Harap-harap raya tahun depan dapat la kiteorang berkumpul satu family.

(Ni memang favourite time raya)

No comments: